Klantcase

Visuele identiteit en nieuwe website voor QBayLogic

Over QBayLogic

Identiteitssessie.

QBayLogic ontwikkelt zowel hardware als software. Zij zien hun technologie en applicaties als een hulpmiddel voor de mens om beter in staat te zijn om complexe vraagstukken op te lossen. Naar aanleiding van de resultaten van de identiteitsessie is een richtingwijzer opgesteld waarin hun kernwaarden, merkpersoonlijkheid, hun motivatie, visie, missie en merkbelofte is vastgelegd.

Huisstijldragers
voor QBayLogic

De drie belangrijkste kernwaarden zijn: passie, vrijheid en technologie. De overige vier kernwaarden zijn: verantwoordelijk, duurzaamheide, behulpzaamheid en bekwaam. Uit al deze kernwaarden, kwamen de kleuren die de nieuwe huisstijl van QBayLogic nu heeft. Ook zijn de vormen en typografie afgesteld op de belangrijkste kernwaarden. Hieronder zie je huisstijldragers die gemaakt zijn.

  • Sweater

  • Visitekaartjes

  • Briefpapier

    Gebruiksvriendelijk voor iedereen

    Nieuwe website.

    De nieuwe website van QBayLogic is in een gebruiksvriendelijke manier opgebouwd. Zowel voor de bezoeker, als voor werknemers van QBayLogic. Zo kunnen ze makkelijk en snel content aanpassen, toevoegen en verwijderen zonder dat ze afhankelijk zijn van ons.

    Iconen.

    De taal die QBayLogic spreekt kan soms te technisch zijn voor de doelgroep. Dit betekent ook dat de communicatie op een creatieve manier moet worden gedaan. Daarbij wordt bijvoorbeeld gebruik gemaakt van iconen zoals hieronder. Ook kunnen meer (interactieve) visualisaties een hoop informatie duidelijker overbrengen. Daarnaast staat nog goed in het geheel én de informatie blijft vaker en langer hangen.

    "Het was echt een super fijne samenwerking met Comyoo!
    Ze denken goed mee en het resultaat mag er wezen!"

    Jan Kuper - QBayLogic (eigenaar)