Klantcase

Strategie en website voor stichting
Pan de Vida

Klant

Pan de Vida

Diensten

Over Pan de Vida

Identiteit ontdekken

"Pan de Vida, dat betekent 'Brood dat leven brengt', wil kansarme kinderen in Peru een hoopvolle toekomst geven door het Evangelie van Jezus Christus te verkondigen en hen te voorzien van gezonde voeding, schoolspullen, studiebeurzen en overige materialen die het welzijn van de kinderen bevorderen." Deze missie is vastgelegd naar aanleiding van de identiteitssessie die we hebben gedaan met team Pan de Vida. Ook kwamen uit de sessie de kernwaarden, kleuren, typografie en fotostijl die gebruikt zijn bij het maken van onder andere de nieuwe website(stijl) en het maken van een template voor e-mailmarketing.

Blogs en donaties

Nieuwe website

Aukje en haar zoon Carlos, oprichters van Pan de Vida, hebben veel meegemaakt in Peru. Hierdoor hebben zij prachtige verhalen. Er zit emotie in, passie en het is persoonlijk. Ook is er een geweldige documentaire gemaakt over Pan de Vida en hun werk in Peru. Onder andere dit beeldmateriaal en de verhalen hebben geleid tot een prachtige nieuwe website die ook op mobiel makkelijk en fijn te gebruiken is.

Ook hebben voor Pan de Vida een fijne donatiemogelijkheid, veel informatiepagina's en een blogpagina met dynamische content op de website gebouwd. Aukje kan op de blogpagina haar prachtige verhalen kwijt terwijl de achterban van Pan de Vida makkelijk en snel een donatie doet.

Content

Dankzij de prachtige verhalen die Aukje met ons deelde, konden we mooie content creëren die de mensen van binnen raakt. Daarnaast is de content SEO proof gemaakt en de vindbaarheid daardoor verbeterd.

"Het was echt een super fijne samenwerking met Comyoo!
Ze denken goed mee en het resultaat mag er wezen!"

Sigrid Fekken - Stichting Pan de Vida