Skip to main content

Maak van je klant de held
met het StoryBrand Framework

In een wereld vol afleiding is het moeilijk om de aandacht van je klanten te krijgen. Het StoryBrand Framework van Donald Miller biedt een bewezen methode om je boodschap helder en krachtig te maken. Leer hoe je jouw klant centraal zet als de held van het verhaal en hoe jouw merk hen helpt hun problemen op te lossen.

Wat is het StoryBrand Framework?

Het StoryBrand Framework helpt bedrijven om klanten in het middelpunt te zetten. In plaats van jouw eigen merk centraal te stellen, leer je hoe je jouw klant als held van het verhaal neerzet. Dit is een bewezen manier om klanten aan te trekken en je boodschap onvergetelijk te maken.

Complete introductie in een paar minuten

Wil je aan de slag met het StoryBrand Framework, maar weet je nog niet zo goed hoe? Bekijk dan deze handige video en krijg een complete introductie van het StoryBrand Framework.

Waarom werkt het StoryBrand Framework?

Het geheim van het StoryBrand Framework zit in het gebruiken van een verhaalstructuur. Elk sterk verhaal heeft een held, een probleem, een gids (jouw merk) en een plan dat leidt naar succes. Dit format is effectief omdat het inspeelt op de natuurlijke behoefte van mensen om deel uit te maken van een betekenisvol verhaal, om erbij te horen en om iets goeds te doen.

Wij passen dit dagelijks toe tijdens onze werkzaamheden voor onze klanten. Daardoor zien we van dichtbij de positieve verschillen die het maakt!

Jouw klant is de held!

Volgens StoryBrand draait marketing om één ding: jouw klant. Jouw merk moet niet de held zijn, maar de gids. Net zoals Yoda Luke Skywalker helpt, zo help jij jouw klant om zijn doelen te bereiken. Het gaat erom dat je laat zien hoe jouw product of dienst de klant door zijn uitdagingen helpt.

Zelf aan de slag met het StoryBrand Framework?

Tijdens onze workshop StoryBrand Framework leer jij alles van het Framework en hoe je dit voor jouw merk of organisatie kunt inzetten. We nemen alle stappen door en gaan samen met jou aan de slag om te bepalen wat jouw verhaal is. Hoe maak jij van jouw klant een held?

Plan de workshop in!

Jouw website verbeteren dankzij de StoryBrand structuur

Jij begrijpt nu dat het belangrijk is om je klant centraal te stellen in je uitingen. We begrijpen dat je misschien nog niet precies weet hoe je dit kunt doen. Daarom staan we klaar om je te helpen. Samen kijken we naar je website en bepalen we hoe deze verbeterd kan worden. We zorgen voor een goede structuur, zodat jouw verhaal duidelijk en krachtig overkomt.

Maak een afspraak!

Pas het StoryBrand Framework toe

Wil je zelf aan de slag met dit krachtige framework? Begin met het boek Building a StoryBrand van Donald Miller. Het geeft je stapsgewijze uitleg om je marketingboodschap te versimpelen en aantrekkelijker te maken voor je klanten.

Koop het boek hier en ontdek hoe je jouw marketingstrategie kunt transformeren!

We maken graag kennis!

We helpen je graag bij het vertellen van je verhaal, in welke vorm dan ook. Even kennismaken? We drinken graag een kop (virtuele) koffie!