Impact categorie: Uitgelicht
Huisstijl en website voor Creatief Kinderwerk & Creative Kidswork
Geschreven door Mark Folkers op .
Voor de websites CreatiefKinderwerk.nl en CreativeKidswork.com van Matthijs Vlaardingerbroek hebben we een uitgebreide en eigentijdse restyling gerealiseerd. Door onze unieke methode, die kernwaarden koppelt aan kleur, vorm en typografie, hebben we de kernwaarden ‘bekwaamheid’, ‘plezier’ en ‘creativiteit’, aangevuld met ‘kwaliteit’, ‘innovatie’, ‘energie’ en ‘communicatie’, vertaald naar een veelkleurige en speelse huisstijl met een uniek verbonden lettertype.
De website is opgebouwd met het Joomla CMS en bevat duizenden artikelen. We hebben een betaalmuur geïmplementeerd met automatische maandelijkse en jaarlijkse betalingen, evenals een geïntegreerd nieuwsbriefsysteem met marketingautomatisering. Dankzij snelle caching op onze server functioneert de website wereldwijd soepel. Met strak vormgegeven templates kunnen Matthijs en zijn team zelfstandig content toevoegen en de site verder uitbreiden.
Door slimme koppelingen tussen verschillende contenttypen is er veel aandacht voor zoekmachineoptimalisatie (SEO). De Bijbel, bijbelverhalen, thema’s, programma’s en lesmethoden zijn met elkaar verbonden en overzichtelijk doorzoekbaar. Met de integraties van Thuisingeloof.nl en Bijbelslaapverhalen.nl als podcast en een ingebouwde speler is de website interactief en volledig geoptimaliseerd voor mobiel gebruik.
App- en webdesign voor bierproeverij RaadHetBiertje
Geschreven door Mark Folkers op .
Zoveel vrienden, zoveel smaken. Leer elkaar kennen en ontdek jouw favoriete speciaalbier samen met je vrienden met de RaadHetBiertje app.
Wij hebben de gehele app, website en offline uitingen ontworpen.
Online en offline promotie voor jubileumconcert Tearfund
Geschreven door Mark Folkers op .
Non-profit organisatie Tearfund bestond in 2023 50 jaar! Dit werd gevierd met een jubileumconcert. Wij hebben alle online en offline promotiematerialen voor dit jubileumconcert ontworpen.
Nieuwe visuele identiteit voor Kennispark Ondernemers
Geschreven door Mark Folkers op .
Na de coronaperiode, een tijd van stilstaan van evenementen en lastige obstakels voor ondernemers, was het tijd om het ondernemerschap en bijbehorende netwerken weer een boost te geven. Ondernemersvereniging Kennispark werd Kennispark Ondernemers. De aandacht van ondernemers op het Kennispark in Enschede werd opgeëist met een nieuwe visuele identiteit en de juiste communicatie en daar mochten wij bij mee helpen. De identiteit is visueel te zien in allerlei uitingen: banners, flyers, bierfilters, pennen, naamstickers, natuurlijk een nieuwe website en meer.
Visuele identiteit voor zorgorganisatie Manna
Geschreven door Mark Folkers op .
Het logo en de huisstijl werd ontzettend goed ontvangen. Het logo straalt de vier belangrijkste kernwaarden van Manna uit. Gelijkwaardigheid: de personen uit het beeldmerk hebben ieder een andere vorm en kleur, maar zijn te gelijk en verbonden met elkaar. Integer: Een heldere vorm, open karakter en transparant. Blauw staat voor integer en betrouwbaar. Verbindend: de lijnen (personen) zijn letterlijk verbonden. Ook kan je het zien als een kring van drie personen. Geloof in wat je doet: In het logo kan je ook een kroon zien. Geloof in de zin van de mens die als kroon op de schepping is gemaakt. Ook kan je in het logo de drie-eenheid van God terugzien. Jezus belooft ons dat Hij in ons midden is als 2 of 3 mensen in Zijn naam bijeen zijn.