Geschreven door Mark Folkers op .
Geschreven door Mark Folkers op .
Geschreven door Mark Folkers op .
Na de coronaperiode, een tijd van stilstaan van evenementen en lastige obstakels voor ondernemers, was het tijd om het ondernemerschap en bijbehorende netwerken weer een boost te geven. Ondernemersvereniging Kennispark werd Kennispark Ondernemers. De aandacht van ondernemers op het Kennispark in Enschede werd opgeëist met een nieuwe visuele identiteit en de juiste communicatie en daar mochten wij bij mee helpen. De identiteit is visueel te zien in allerlei uitingen: banners, flyers, bierfilters, pennen, naamstickers, natuurlijk een nieuwe website en meer.
Geschreven door Mark Folkers op .
Bij Fijnmama kun je terecht voor zwangerschapsgym, babymassage, coaching en workshops. Wij hebben Fijnmama geholpen aan een nieuwe visuele identiteit en website. Door middel van onze interactieve en visuele identiteitssessie hebben we een goede basis gelegd voor de organisatie-identiteit wat we vervolgens hebben doorvertaald naar een nieuwe visuele identiteit. Met onder andere de kernwaarden die we verkregen hebben uit de identiteitssessie zijn we aan de slag gegaan voor het nieuwe logo. Hieruit hebben we een nieuw kleurpalet vastgesteld waarbij het geheel ook een wat ‘stoerdere’ uitstraling mocht krijgen.
Geschreven door Mark Folkers op .
QBayLogic ontwikkelt zowel hardware als software. Zij zien hun technologie en applicaties als een hulpmiddel voor de mens om beter in staat te zijn om complexe vraagstukken op te lossen. Naar aanleiding van de resultaten van de identiteitssessie is een richtingwijzer opgesteld waarin hun kernwaarden, merkpersoonlijkheid, motivatie, visie, missie en merkbelofte is vastgelegd.
Geschreven door Mark Folkers op .
Voor een nieuwe vereniging op het Kennispark, was ook een nieuwe huisstijl en website nodig. Erg fijn dat wij als creatieve studio, gevestigd op het kennispark, hiervoor zijn benaderd. Zoals je ziet, is het logo opgebouwd uit blokken die de gebouwen van het Kennispark moeten voorstellen. Elke gebouw heeft/krijgt een andere vorm en daarmee is elk bedrijf uniek, maar zijn/haar eigen wensen, benodigdheden, uitdagingen, doelen en meer.
Geschreven door Karlijn Dam op .
Jong Present, een MDT traineeship aangeboden door Stichting Present, verdiende een eigen merk, een eigen identiteit. Tijdens het ontdekken van de identiteit van Jong Present, merkte je veel overeenkomsten met Present Nederland. Namelijk: een brug zijn tussen de bereidheid van mensen die willen helpen en het daadwerkelijk in actie komen. Jong Present is die brug tussen jongeren en het vrijwilligerswerk, waarbij een boel ontmoeten, ontwikkelen en ontdekken bij komt kijken.
Jong Present moet daarom zichtbaar onderdeel zijn van Stichting Present, maar toch de jonge frisse look hebben, dat de jongere doelgroep aanspreekt. Naast de frisse kleuren, het speelse font, zie je ook in de teksten en vormen de identiteit terug van Jong Present.
Geschreven door Mark Folkers op .
Geschreven door Mark Folkers op .
Het logo en de huisstijl werd ontzettend goed ontvangen. Het logo straalt de vier belangrijkste kernwaarden van Manna uit. Gelijkwaardigheid: de personen uit het beeldmerk hebben ieder een andere vorm en kleur, maar zijn te gelijk en verbonden met elkaar. Integer: Een heldere vorm, open karakter en transparant. Blauw staat voor integer en betrouwbaar. Verbindend: de lijnen (personen) zijn letterlijk verbonden. Ook kan je het zien als een kring van drie personen. Geloof in wat je doet: In het logo kan je ook een kroon zien. Geloof in de zin van de mens die als kroon op de schepping is gemaakt. Ook kan je in het logo de drie-eenheid van God terugzien. Jezus belooft ons dat Hij in ons midden is als 2 of 3 mensen in Zijn naam bijeen zijn.