Skip to main content

Blog


Identiteitssessie met nieuwe klant

Bij de start van een nieuw project hebben we onlangs weer een leuke interactieve identiteitssessie gehad met een nieuwe klant. Het is elke keer weer verfrissend om te horen wat klanten beweegt. Welke wensen en dromen ze hebben. Hoe het kernteam van het bedrijf denkt over wie of wat de organisatie is. Wat ze willen betekenen. Aan de hand van een interactief en visueel ingestoken kaartenspel nemen we de klant mee in zijn zoektocht. Aan het einde van het ‘spel’ hebben we de kern van het bedrijf of de organisatie vastgesteld. Om nog verder de diepte in te gaan volgt dan nog een vragenlijst. Iedereen vult dit in. Zo gaan we nog verder de diepte in.

Een identiteitssessie helpt om op een frisse manier tegen je bedrijf of organisatie aan te kijken. Het ondersteunt je in je zoektocht naar je kernwaarden. En je ontdekt ze, hoe complex en groots je doelen ook zijn.

De input vanuit de diverse sessies gebruiken we bij Comyoo voor het ontwerp van de huisstijl voor onze klanten. Zo past de huisstijl perfect bij de doelen en waarden van het bedrijf of de organisatie. En als alles dan is vorm gegeven ontvang je een rapport waarin alles netjes is vastgelegd, zodat je daar altijd weer op terug kan vallen bij je communicatiemiddelen of de keuzes die gemaakt moeten worden.

Benieuwd naar de aanpak van een Identiteitssessie?


Benieuwd naar de impact
van onze klanten?

We maken graag kennis!

Wil jij met jouw missie de wereld verbeteren? En heb je ondersteuning nodig op het gebied van identiteit, strategie, grafische vormgeving, (video)content maken, marketing of communicatie? Wij helpen je graag. Samen maken we de wereld een stukje mooier!