Bij de start van een nieuw project hebben we weer een leuke interactie identiteitssessie gehad met een nieuwe klant. Het is elke keer weer verfrissend om te horen wat klanten beweegt. Aan de hand van een interactief en visueel ingestoken kaartenspel nemen we de klant mee in zijn zoektocht. Aan het einde van het ‘spel’ hebben we de kern van de organisatie vastgesteld.
Een identiteitssessie helpt om op een frisse manier tegen je bedrijf of organisatie aan te kijken. Het ondersteunt je in je zoektocht naar je kernwaarden. En je ontdekt ze, hoe complex en groots je doelen ook zijn.
Die input vanuit de sessie gebruiken we bij Comyoo voor het ontwerp van de huisstijl voor je bedrijf of organisatie. Zo past je huisstijl perfect bij de doelen en waarden die je voor ogen hebt. En als alles dan is vorm gegeven ontvang je een rapport waarin alles netjes is vastgelegd, zodat je daar altijd weer op terug kan vallen bij je communicatiemiddelen.
En er was natuurlijk ook een lekkere Broodbodelunch bij :-).