Skip to main content

Blog


Creatieve concepten die voor u spreken

Je wilt je onderscheiden, creatief zijn met een mooie afbeelding, een creatief concept. Maar, het enige dat je op papier krijgt is een streep en wat krullen.
Niet iedereen is ervoor geboren, ook al heb je een hele opleiding gevolgd. Laat het aan de vormgevers over. Die kicken erop.

Creatieve concepten: ze zijn onderscheidend, uniek. Creativiteit moet door je bloed stromen, gekleurd bloed. Waar moet je rekening mee houden bij een creatief concept?
Associaties, invalshoeken, veronderstellingen van je doelgroep, kernwaarden van jezelf. Allemaal belangrijke aandachtspunten.

Waar je mee kan beginnen, om een start te maken met een creatief concept zijn 3 acties:
* een vragenlijst voor je externe klanten. Houdt het vooral kort.
* een vragenlijst voor de interne klant, als je tenminste medewerkers of freelancers hebt waarmee je samenwerkt.
* een vragenlijst voor jezelf; waarvoor wil je het concept inzetten? Krijgt het een praktische toepassing of is het alleen om je bedrijfsfilosofie uit te beelden?

Je snapt het al, het is niet zo eenvoudig als het lijkt. Het gaat om wie je bent, wat je wilt uitstralen, hoe je overkomt, wat je wilt bereiken en nog veel meer.

Mark, onze vormgever, is zo iemand waarbij de creativiteit is aangeboren. Heerlijk vindt hij dat. Vraag gerust eens een gesprek aan met hem en laat u inspireren.
Of laat Mark gewoon weten wat hij voor u kan ontwerpen: 053-2030933

Benieuwd naar de impact
van onze klanten?

We maken graag kennis!

Wil jij met jouw missie de wereld verbeteren? En heb je ondersteuning nodig op het gebied van identiteit, strategie, grafische vormgeving, (video)content maken, marketing of communicatie? Wij helpen je graag. Samen maken we de wereld een stukje mooier!