Redesign huisstijl Tide

Huisstijlontwikkeling Identiteitssessie Fotografie Grafische vormgeving

Tide

Tide Microfluidics biedt contrastmiddelen om het contrast in echobeelden met 20 keer te vergroten. Hierdoor zijn de echobeelden veel duidelijker en kunnen patiƫnten beter geholpen worden.

Identiteitssessie en ontwikkeling van een nieuwe huisstijl

Tide heeft er voor gekozen om opnieuw haar identiteit te ontdekken. We hebben een interactieve identiteitssessie en een strategiesessie gedaan om zo de identiteit goed vast te leggen en input te verkrijgen voor de huisstijlontwikkeling. Er is gekozen om verder te gaan onder twee verschillende namen bij Tide, Tide Microfluidics en Tide Pharmaceuticals.

Huisstijl Tide Microfluidics

Huisstijl doorvoeren op huisstijldragers

Het logo, de basis van de huisstijl, is doorgevoerd in huisstijldragers zoals een visitekaartje en een presentatie map waarin het beeldmerk verwerkt is als huisstijlelement. Op deze manier is Tide in alle uitingen te herkennen.

Rollup-banners ontwerp beursstand

Voor Tide Pharmaceuticals en Tide Microfluidics hebben wij, naast een gehele vernieuwde huisstijl, ook verschillende huisstijldragers gemaakt, waaronder deze drie matching roll-up banners.

Mogen wij ook voor u aan de slag?

Wij willen graag samen de mogelijkheden tot samenwerken ontdekken.
Thee met mini Tony Chocolonely of toch liever koffie? Neem contact op!



Kom gerust langs