Identiteitstraject en redesign Autosoft

Huisstijlontwikkeling Websites Identiteitssessie Grafische vormgeving

Redesign huisstijl Autosoft

Autosoft heeft er voor gekozen om opnieuw haar identiteit te ontdekken. We hebben een interactieve identiteitssessie en een strategiesessie gedaan om zo de identiteit goed vast te leggen en input te verkrijgen voor de huisstijlontwikkeling.

Huisstijlontwikkeling

Links ziet u het oude logo en rechts het nieuwe logo.

Huisstijl doorvoeren op huisstijldragers

Het logo, de basis van de huisstijl, is doorgevoerd in huisstijldragers. Op deze manier is Autosoft in alle uitingen herkenbaar.

Website voor online zichtbaarheid

Vervolgens hebben we in lijn met de huisstijldragers ook het ontwerp van de website gemaakt.

Professioneel in beeld

Op deze manier worden alle diensten, locaties, data en prijzen professioneel en overzichtelijk in beeld gebracht.

Mogen wij ook voor u aan de slag?

Wij willen graag samen de mogelijkheden tot samenwerken ontdekken.
Thee met mini Tony Chocolonely of toch liever koffie? Neem contact op!



Kom gerust langs