2 - 4 minuten
In 2016 waren er bijna 1 miljard websites in de wereld. Het wordt steeds moeilijker om vindbaar te zijn tussen al deze websites en dus op te vallen voor bezoekers en zoekmachines zoals google. Dezelfde producten, diensten en content wordt aangeboden op verschillende websites. Om gevonden te worden kun je een hele adwords campagne starten en betalen voor je vindbaarheid, maar je kunt met een aantal slimme aanpassingen google een handje helpen jouw website te vinden.
Lees meer
2 - 3 minuten
Als directeur en eigenaar weet je waarom je een bedrijf hebt opgericht. Jij kent de kernwaarden, missie, visie en boodschap van het bedrijf door en door. Jij weet welke richting jij op wilt met het bedrijf. Maar weten de medewerkers ook welke richting jij op gaat? Zeker voor nieuwe medewerkers is dit vaak lastig.
Lees meer
1 - 2 minuten
Een bucketlist hebben is hip, er zijn boeken van en mensen leven steeds meer in de vrijheid om avonturen af te strepen van hun bucketlist. Een bucketlist is een lijst met dingen die je wilt doen voordat je doodgaat, ‘’before you kick the bucket’’. Van skydiven tot eten in een 5-sterrenrestaurant of een reis door Amerika. Je gekste dromen, doelen en gebeurtenissen zet je op de lijst. Maar heb jij voor je bedrijf ook een bucketlist?
Lees meer