Skip to main content

Aanbod groep: Strategie / Communicatie / Marketing

Marketingcampagne

Je verhaal ontdekken is één stap, je verhaal vertellen is een tweede. Je bent vol van jouw passie en dat mag iedereen horen. Je bereikt graag de mensen die jouw missie ook volgen. Dit kan door middel van een campagne. We helpen je graag bij het opzetten van een marketingplan of een volledige campagne inclusief uitvoering. Een marketingcampagne is in allerlei vormen en maten, bijvoorbeeld offline en online. Het doel van een marketingcampagne is erg belangrijk. Een doel kan bijvoorbeeld zijn om meer klantenbinding te creëren of om werknemers of vrijwilligers te werven, maar ook om je naamsbekendheid te vergroten. We denken graag met je mee om dit doel te bereiken!

Donatiepagina

Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij helpen graag organisaties die de wereld willen verbeteren. Soms is daar fondsenwerving voor nodig. Onze donatieplatform Supp.to en Sponsor.school kunnen zowel organisaties als particulieren enorm helpen om makkelijk, snel, goedkoop én leuk donaties te werven. Maar wellicht heb je (ook) op een andere manier fondsenwerving nodig? Bijvoorbeeld het organiseren van een fondsenwervingsevenement of opzetten van een (online) campagne om fondsen te werven. We denken én doen graag met je mee.

Social media marketing

Wil je advies over het invullen van je social media pagina zoals Facebook, Instagram of LinkedIn? Of heb je meer praktische tips nodig en wil je samen hands-on aan de slag? Het kan allemaal. Social media platformen veranderen met de dag. Interfaces worden veranderd, trends verlopen en vernieuwen zichzelf en je doelgroep heeft ondertussen weer andere wensen. Social media kan zeker meer tijd kosten dat je in eerste instantie gedacht had. Wij helpen je graag verder.

Strategiesessie

Voordat je praktisch aan de slag gaat met je project, is het verstandig om te weten wat je precies gaat doen, hoe je dat gaat en waarom. We denken graag met je mee over een totaalpakket van jouw campagne, evenement, websitestrategie en meer.

Dit kan een lange termijn strategie zijn met bijvoorbeeld een x aantal maanden/jaren contentkalender of een website gebaseerd op jouw identiteit. Maar ook denken we mee als het gaat om een korte campagne, een eenmalig of jaarlijks evenement of bijvoorbeeld een videolivestream. Want ook daarbij komt veel strategie en projectmanagement kijken.

Identiteitssessie

Wij vinden het fijn om ons 4 stappen model aan te houden. Dit betekent eerst het ontdekken van je eigen verhaal voordat je in beeld kan komen, campagne kan voeren of interactie kan krijgen. De identiteit van je organisatie is ontzettend belangrijk. Jouw verhaal is waarom je doelgroep bij je blijf hangen, omdat ze dezelfde missie, visie of boodschap met je delen. Staat jouw missie, visie, merkbelofte strak op papier? Is de identiteit van je organisatie door je werknemers geadopteerd? We helpen je graag! Lees verder voor praktische uitleg over onze identiteitssessie.